niedziela, 15 lutego 2015

Co u mnie?

Hej wszystkim!

Od razu chciałabym was przeprosić za moją nieobecność ale mam na to wytłumaczenie. Z reguły środa i czwartek to są dni kiedy mam najmniej czasu dla siebie, bo ciągle nauka, nauka i jeszcze raz nauka. Tak też było tym razem. W piątek chciałam spędzić dzień poza domem, a wyszło że przyszłam tylko na noc więc nie miałam jak dać posta. Wczoraj przyjechała moja siostra, której nie widziałam od trzech tygodni + mieliśmy odwiedziny znajomych. Wyszło tak, że jestem dopiero teraz. Jeszcze raz przepraszam was za ten brak postów.
Napisałam już co robiłam w Walentynki więc nie będę wam tym spamować. Postanowiłam, że przygotuję dla was post o tym co się teraz u mnie dzieje. Zrobię takie ogólne info.

Więc tak:
- Przyszła do mnie już wiosna i jestem z tego bardzo zadowolona *.* Na dworze jest około 7-9 stopni, a ja kocham kiedy jest taka pogoda;
- Założyłam drugiego bloga, na którym piszę tylko i wyłącznie książkę. Nie jest to ta książka, której pierwszy rozdział udostępniłam tutaj. Tam piszę nową historię i tego będę się trzymać. Wczoraj zaczęłam go prowadzić więc jest dopiero drugi rozdział. Podejrzewam, że dzisiaj pojawi się drugi ale nie obiecuje. Chcesz wejść? Kliknij tutaj -----------> Mój drugi blog;
- Za niedługo pojawią się tutaj różne DIY związane z dekoracją pokoju lub innymi pomysłami na wiosnę;
- Prawdopodobnie będę robiła recenzję książek, ale to jeszcze wy zadecydujcie w komentarzach czy chcecie;
- Może jeszcze wieczorem wstawię wam post z dzisiejszego dnia, ale to nie jest pewne;
- Jestem bardzo zadowolona z takiej ilości wyświetleń! Wiem, że to może wam się wydawać mało, ale ja się jaram każdym nowym wyświetleniem! KOCHAM WAS!

-------------------------------------

Piszcie co o tym sądzicie. Naprawdę was kocham!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz