poniedziałek, 9 lutego 2015

Taniec #1

No hej!

Dziś napiszę wam trochę o mojej pasji do tańca. Będzie to krótki post i nie będę w nim się cofała do samego początku tylko opiszę wam głównie moje zamiłowanie do niego. 

Dwa razy w tygodniu chodzę na tańce - jazz i hip-hop. Prze ferie nie było zajęć, przez co też zapomniałam dlaczego tak naprawdę tam chodzę. W zeszłym tygodniu miałam sporo kartkówek i sprawdzianów więc dodatkowo nie byłam na zajęciach. Dzisiaj nie miałam ochoty tańczyć, ale stwierdziłam, że coś musi w tym być skoro wcześniej z takim zapałem się tam pojawiałam. Postanowiłam, że tam pojadę. Kiedy tylko byłam na miejscu i zaczęliśmy rozgrzewkę wszystko mi się przypomniało. Przypomniało mi się, że kocham tańczyć, że uwielbiam wykonywać te różne ruchy i wsłuchiwać się piosenki. Uwielbiam wymyślać układy a potem je tańczyć. Momentalnie zapomniałam o zmęczeniu i zaczęłam cieszyć się życiem. To najbardziej w tym lubię. To, że mogę zapomnieć o wszystkich zmartwieniach i ponieść się muzyce. 

Polecam wam udoskonalać swoje pasje, a jeśli ich nie macie (w co wątpię) to warto jest ich poszukać. Za niedługo napiszę wam o mojej przeszłości i początkach tańca. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz