sobota, 7 lutego 2015

DIY słodki deser

Cześć wszystkim!

Dzisiaj mam dla was DIY słodki deser. Będzie to dwukolorowa galaretka.

Potrzebne wam będą:
- 2 różne smaki (i kolory) galaretki;
- bita śmietana;
- posypka;
- przezroczyste naczynia na galaretkę.

Najpierw zróbcie ciemniejszą galaretkę,przelejcie do naczyń  i odstawcie aż się zetnie (u mnie było to 2-3 h, bo stało na balkonie). Podczas gdy tamta będzie tężała rozróbcie już drugą tak, aby była chłodna ale nie zastygnięta. To bardzo ważne, ponieważ inaczej kolory się zmieszają. Kiedy pierwszy kolor będzie gotowy przelejcie drugą, chłodną galaretkę do tego samego naczynia. Całość znów odstawcie. Kiedy wszystko będzie już stężałe nałóżcie na galaretkę bitą śmietanę i posypcie posypką. Oto mój efekt końcowy:



Piszcie w komentarzach jak wam wyszło ;)

5 komentarzy:

  1. deser wygląda na prawdę bardzo pysznie, może w wolnej chwili spróbuje go zrobić! :)
    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam, może mój blog Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam galaretkę w każdej postaci! super deser <3 zapraszam do mnie :)
    z góry przepraszam za spam: bardzo poproszę o klikanie w linki u mnie, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo smacznie, może zrobię. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zrobię jutro na pewno będzie smakowite ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepyszne. Ostatnio codziennie jem galaretkę, więc niedługo wykorzystam Twój pomysł :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń