czwartek, 5 lutego 2015

Przyjaźń ^.^

No hej wszystkim!

Na początek chciałabym przeprosić wszystkich za nieobecność na blogu, ale pod koniec ferii wyjechałam na Śląsk, a od początku szkoły moje wieczory wyglądały mniej więcej tak:

Teraz mam nadzieję będę miała mniej nauki to więcej czasu postaram się poświęcić na bloga.

Po temacie łatwo wywnioskować, że post będzie o przyjaźni. Ale nie tylko o tej idealnej, wspaniałej i cudownej. Jak w życiu każdego z nas pojawiają się wzloty i upadki. Każdy ma kiedyś ten dzień, w którym odechciewa się żyć. A także każdy ma ten wspaniały, pełny radości i uśmiechu. Powinniśmy rozumieć kiedy nasi przyjaciele źle znoszą nasze humory, nie każdy lubi patrzeć kiedy ktoś jest szczęśliwy samemu mając zły dzień. Tak samo nie wszyscy lubią widzieć Ciebie w okropnym stanie podczas gdy sami cieszą się jak głupki.
Przyjaźń kojarzy się z ciągłym spędzaniem czasu, plotkowaniu i śmianiu się. Jednak jest także inna przyjaźń. To taka, która mimo to, że ciągle się kłócicie to nie potraficie tak po prostu dać z tym spokoju. Jakaś więź zawsze was łączy. Może jest to wspólna pasja, może zwyczajnie dobrze się dogadujecie. Ale zawsze jest tak, że jedna osoba nie będzie chciała się rozstać.
Największy zawód potrafi być nawet wtedy, kiedy wszystko wydaje się okej. Nagle przychodzi taka jedna, denerwująca osoba, plącze wszystko a na dodatek wciąga w to innych. Zdarzyło mi się tak ostatnio.  Może to nie było to co myślałam. Nadal nie jestem w stanie uwierzyć, że ją straciłam przy takim nieporozumieniu. Mam nadzieję że wszystko wróci do normy.
Mam też takie przyjaciółki, które bardzo wspierają mnie na duchu, i naprawdę nie wyobrażałabym sobie życia bez nich. Każdego dnia mijają kolejne przegadane minuty. Kolejne łzy ze szczęścia i smutku. Kolejne pary oczu wbite w nas podczas śmiania się. Tego nie można stracić. To musi zostać na zawsze. Tego warto pilnować. Nie dopuśćcie, żeby to was ominęło. Znajdźcie te prawdziwe przyjaciółki, i cieszcie się każdą chwilą, nawet najgorszym sprawdzianem napisanym beznadziejnie. Żyje się tylko raz. Szczęście jest dla każdego tylko trzeba je znaleźć, złapać i nigdy nie wypuścić.
Jeśli nie macie takich chwil, zbierzcie się w sobie i odszukajcie szczęście. Może szukaliście w złym miejscu? W złych ludziach? Nigdy nie wiadomo, ale warto spróbować.



W komentarzach napiszcie mi czy chcecie, żebym zrobiła Friend TAG, a jeśli tak to zadawajcie pytania. 

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem świetny post! Naprawdę dobrze napisany. ;)
    Rzeczywiście, przyjaźń to coś więcej niż plotki, wspólne imprezy, czy jakieś sms'y. Zgadzam się z Tobą w 100 %. W blogu jest ,,to coś'' co zachęca do czytania i przyciąga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, jak najbardziej zgadzam się z tobą!:)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń