piątek, 3 kwietnia 2015

Nałogi... Powiedzmy STOP!

Hej!

Dziś poruszę bardzo kontrowersyjny temat. Mianowicie chodzi o nałogi. 
Wiele osób bardzo narzeka na ludzi, którzy palą, piją albo ćpają. Ja także nie jestem osobą, która popiera takie zachowania. Wiem, jak może się to skończyć. Mój dziadek jest palaczem. Była nim także moja babcia. Nie mam jej już przy nas. Nie wiem czy to przez palenie, ale ciężko chorowała. Nie będę zagłębiać tego tematu. W moim krótkim życiu spotkałam się z wieloma nałogowcami. Najbardziej poruszyła mnie ostatnia historia. Mianowicie kiedy wracałam ze szkoły spotkałam małą około 3-4 letnią dziewczynkę z dziadkiem, którzy szli na spacer z psem. Niby zwykły spacer ale poruszyło mnie to, co stało się chwile później. Ten pan sięgnął do kieszeni i wyciągnął papierosa. Zapalił i poszli dalej. Wszystko OK. To jego wybór. Ale zrobiło mi się żal dziewczynki która cieniutkim głosem powiedziała "Dziadek nie pal bo na mnie napalisz" i odbiegła. To właśnie zainspirowało mnie do napisania tego postu. 
Wiele takich problemów z nałogami mają nastolatki. W mojej okolicy kilka razy spotkałam osoby z mojej szkoły kiedy paliły. Nie jestem z tego jakoś zadowolona. Wiem, że sama dużo nie zdziałam, ale WY możecie mi pomóc. Jest wiele sposobów jak z tym walczyć. Jeśli macie takich znajomych, po prostu pogadajcie z nimi o tym jak to działa na was i jak to może się skończyć. Możecie bardzo pomóc. Wierzę w was!

POWIEDZ STOP NAŁOGOM! 


3 komentarze:

  1. Najgorsze to gdy sami sie do tego nalogu pchaja (mowa o nastolatkach) pijac i palac zeby zyskac atencje wsrod rowesnikow.. Masakra. Ale bardzo ciekawy post, dobrze ze go napisalas! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy w zyciu nie piłam, nie paliłam "ze znajomymi" tak wiesz, dla szpanu.. bo po prostu dla mnie to bez sensu. jedynym moim nałogiem który się bierze do buzi to jedzenie :)
    zapraszam do mnie na konkurs! ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚWIETNIE PISZESZ, NAŁOGI TO NIC DOBREGO :)
    Bardzo ładny, przejrzysty blog!


    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń