wtorek, 20 stycznia 2015

Poznajcie mnie! ;*

Hej wszystkim!!!

Chciałabym zacząć prowadzić bloga, a wy (mam nadzieje że ktoś to w ogóle czyta...) powinniście mnie znać. 
A więc, Mam na imię Milena (skrót: Mili) i mam 12 lat i wiele pasji. Wielu z was pewnie uzna że jestem za młoda (bo mała to ja nie jestem - w dobrym sensie oczywiście), ale to i tak nie zmieni mojego postępowania. Dobrze, jestem wysoka, mam zielono-szare oczy, a moje włosy mają odcień ciemnego blądu/jasnego brązu. Ale kogo to obchodzi? Może poprostu wstawię wam zdjęcie? Ludzie, którzy mnie nie poznają bliżej mogą sądzić, że jestem kujonem. Nie myślcie tak - to nie prawda. Ok, dobrze się uczę, ale nie potrafiłabym ciągle myśleć o szkole. Jestem wesoła, szalona, ambitna, dobra ale także niesamowicie koleżeńska.
Posiadam wiele pasji, takich jak fotografowanie, taniec, granie na instrumentach (głównie pianino) i inne, Ale tym się interesuje najbardziej. Po tym możecie się spodziewać różnych postów. Nie wykluczam że będą mi troche pomagać przyjaciele. Możliwe że pojawią się także fragmenty książki, którą mam zamiar napisać (3 raz próbuję, ale jak to się mówi - do 3 razy sztuka).

Mam szczere nadzieje, że będziecie mnie wspierać. Do zobaczenia!
Mili <3

P.S. To zdjęcie nie wyszło najlepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz